Метою викладання даної навчальної дисципліни є системи базових знань щодо теоретично-економічних засад управління організаційними структурами завдяки обґрунтованому використанню менеджерами різних рівнів принципів та інструментів адміністрування, створення цілісної та ефективної системи адміністративного управління організацією.
Об'єктом навчальної дисципліни є система адміністративного управління діяльністю суб’єкту господарювання у конкурентному мінливому середовищі, що вміщує адміністрування управлінських рішень.
Предметом навчальної дисципліни є теоретично-прикладні, організаційно-методичні та інш. підходи щодо технології, методів адміністративного управління та обґрунтування управлінських рішень у системі адміністративного менеджменту організацією.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
вивчення теоретично-організаційних питань для роботи адміністрації підприємства у системі адміністративного менеджменту, засвоєння функцій та процесу адміністративного управління суб’єктом господарювання у мінливому середовищі;
формування вмінь щодо планування та організовування адміністративної роботи, обґрунтування вибору форм і методів впливу на підлеглих, засвоєння форм адміністративного контролювання й регулювання діяльності адміністрації, формування інформаційно-адміністративного забезпечення роботи організації з використанням сучасних технологій та програмно-математичних комплексів.
У процесі викладання навчальної дисципліни основна увага приділяється оволодінню студентами професійною компетентністю
Таблиця 1
Професійна компетентність, яка отримується студентами після вивчення навчальної дисципліни
Назва компетентності |
Складові компетентності |
Формування спе-ціальних, професій-них, соціальних та особистісних компе-тенцій, накопичення знань для фор-мування і функці-онування механізмів адміністрування у процесі управління організаціями, сукупності функцій і методів адмініст-рування, що зумовлюють відпо-відні управлінські взаємовідносини в органах управління суб’єкту господа-рювання у мінли-вому середовищі
|
Ідентифікувати та обґрунтовувати проблеми й перспективи розвитку адміністративного менеджменту в умовах невизначеності |
Уміння визначати складові системи адміністративного управління (структура системи: апарат управління, функції (технологія); інструментарій (методи, засоби, прийоми тощо); процес прийняття (розробка) та реалізація управлінських рішень; (менеджер-адміністратор) |
|
Розробляти цільові комплексні програми: розробка перспективних і стратегічних планів розвитку; розробка поточних планів (короткострокові (рік) та оперативні (квартал, місяць, декада) |
|
Обґрунтовувати підходи щодо організації діяльності адміністрації суб’єкту господарювання згідно основ проектування організаційних структур адміністративного управління |
|
Сформувати ієрархію адміністративного управління у апараті управління (спеціалізація, рівні, масштаби керування) |
|
Визначити ключові аспекти концепція проектування робіт (аналіз, вимоги, параметри, сприйняття, взаємозв’язок технології – роботи, моделі проектування робіт) |
|
Обґрунтувати систему мотивування працівників апарату управління (АУ) на основі системи стимулювання та заохочення адміністрації |
|
Визначити нетрадиційні підходи до мотивування АУ та побудувати системи стимулювання адміністрації організації |
|
Здатність контролювати та регулювати адміністративну діяльність в організації з урахуванням її особливості |
|
Обґрунтувати вибір видів контролю з урахуванням особливостей, визначної мети та інструментарію |
|
Організувати проведення внутрішнього і зовнішнього контролю |
|
Вибрати інструменти адміністративного контролю (бюджетний, аудит, вивчення статистики (доповідь, звіт, нарада тощо); |
|
Розробити комплекс превентивних заходів для усунення недоліків у адміністративній діяльності з урахуванням особливостей її регулювання (АД) в організації |
|
Провести вибір адміністративних методів управління на основі сучасних підходів щодо обґрунтування й ефективності |
|
Забезпечити інформаційно-документальне оформлення адміністративних методів управління на основі організаційно-правовому та кадрово-технічному забезпеченні згідно природи адміністративної влади |
|
Обґрунтувати управлінські рішення (УР) в системі адміністративного менеджменту |
|
Сформувати систему комунікативно-інформаційного забезпечення організації |
|
Обґрунтувати вибір форм адміністрування рішень з урахуванням системи прийняття, ухвалення, виконання та реалізації УР |
|
Здійснювати контроль щодо ухвалення, оцінки реалізації УР, та відповідальності (на основі санкцій та стимулювання) |
|
Формувати складові інформаційної системи на основі сучасних технологій адміністративного менеджменту (АМ) |
|
Використовувати процесного підходу в АМ та адміністрування бізнес-процесів організації |
|
Побудова системи адміністрування на основі управління якістю за стандартами ІSО |
- Лектор: Олена Юріївна Велика