Мета застосування знань з текстотворення, використання в навчанні й подальшій професійній діяльності комунікативних навичок – набуття учнями досвіду мовно-комунікативної роботи в креативній та творчій діяльності; об’єднати їх знання, інтелектуальні здібності, комунікативні та текстотвірні уміння, творчий потенціал; на цій основі формувати активну, професійно підготовлену, компетентну, творчу особистість.
Завдання навчальної дисципліни:
- ознайомлення студентів з сучасними концепціями створення медійного та рекламного продукту, з основами практичної стилістики та з методикою роботи з мовним матеріалом;
- формування цілісного уявлення про жанрово-стилістичну систему сучасних медійної та рекламної індустрій;
- освоєння навиків формування і використання усвідомленої методологічної та технологічної позиції створення текстів;
- вдосконалення вмінь у пошуку, відборі, компонуванні й опрацюванні матеріалу для створення медійних текстів різного характеру та рівня;
- уміти працювати з різними медійними та у точному формулюванні мети, задач і висновків дослідження.
Предмет навчальної дисципліни:
Практична стилістика, жанрово-стилістична система сучасної журналістики, методологія та технології створення вербального простору рекламного продукту, стилістика як навчальна дисципліна, сукупність методологічних засобів, система організації дослідницько-творчої діяльності.
Вимоги до знань та вмінь:
- розуміти значення методологічної підготовки для професійної діяльності спеціаліста у галузі медіа;
- знати характеристики основних жанрів, форм та технік творення рекламного та медійного продукту;
- знати професійну термінологію та креативні методики, вміти її вірно використовувати;
- вміти працювати з дисциплінарним масивом публікацій: вести пошук, накопичення, обробку та аналіз інформації.
- Лектор: Ірина Борисівна Іванова