Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування знань стосовно основ професійної діяльності фахівця у сфері журналістики, формування вмінь проектування засобів професійної комунікації, оволодіння досвідом соціальної комунікації.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
засвоєння основ професійної діяльності фахівця у сфері журналістики, реклами, PR, медіакомунікацій для ефективної самореалізації у професійній сфері;
опанування категоріальним апаратом теорії соціальних комунікацій для компетентного оперування дефініціями у професійній сфері;
засвоєння кодексу етики журналіста, фахівців з реклами та зв'язків з громадськістю для ведення соціально відповідальної комунікативної практики;
оволодіння вміннями проектування засобів професійної журналістської діяльності для ефективної самореалізації у професійній сфері.
«Вступ до фаху» – навчальна дисципліна, що вивчає основні напрями та компетентності професійної діяльності журналістів.
Об'єктом навчальної дисципліни є професійні компетентності фахівця спеціальності «Журналістика».
Предметом навчальної дисципліни є проектування комунікативних засобів професійної журналістської діяльності.
Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає у першому семестрі першого курсу. Знання з даної дисципліни забезпечують успішне засвоєння таких навчальних дисциплін, як: «Історія розвитку медіа та реклами і зв’язків з громадськістю», «Основи маркетингу», інших дисциплін фахової підготовки, а також проходження навчальної практики та виконання міждисциплінарних комплексних курсових робіт.
У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час лекційних занять та виконання практичних завдань. Велике значення в процесі вивчення та закріплення знань має самостійна робота студентів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
категоріальний апарат теорії соціальних комунікацій;
основні професійні компетентності;
кодекс етики журналіста, фахівців з реклами та зв'язків з громадськістю;
сутність ситуативного аналізу соціально-комунікаційних процесів;
види прес-релізів;
види інтерв’ю;
основні етапи проведення інформаційної кампанії;
види медійних подій.
вміти:
писати есе;
проводити ситуативний аналіз соціально-комунікаційних процесів;
писати прес-реліз;
складати план проведення інтерв’ю;
розробляти план проведення інформаційної кампанії;
збирати журналістський матеріал та писати прев’ю;
аналізувати медійні події.
- Лектор: Катерина Вікторівна Яресько