Актуальність. В умовах глобалізації економіки, у сучасній ситуації світової конкуренції, обов'язкової ефективності господарювання успіху, досягнень - грають лідери. Проблеми лідерства сьогодні розглядаються комплексно в зв'язку з потребами менеджменту, великого бізнесу, економіки. Лідерство - це положення певної особистості в групі або в цілому. Характеризується здатністю впливати на інших людей, спрямовуючи їх зусилля на досягнення певних цілей. Для вивчення лідерства необхідно скласти уявлення про те, як відбувається процес лідерства і що саме дає керівникові можливість стати лідером.

Метою вивчення дисципліни «Лідерство та ефективні комунікації в міжнародному бізнесі» є оволодіння студентами методологією і практикою ефективного управління поведінкою і взаємодією людей шляхом ефективного використання лідерських якостей, стилів, методів впливу на рівні підприємства, регіону і країни в цілому.

 Для досягнення зазначеної мети курсу пропонується вирішити наступні завдання: зорієнтувати студентів на досягнення успіху в професійній діяльності шляхом використання власних ресурсів особистості, знань, поведінкової компетентності як найбільш надійних факторів лідерства в умовах сучасної економіки.

Навчальний курс «Лідерство та ефективні комунікації в міжнародному бізнесі» є необхідною умовою фундаментальної підготовки фахівців в області економіки і управління, і покликаний забеспечити у студентів набуття відповідних компетентностей: забезпечити формування творчо активної особистості, здатної раціонально використовувати власні сили і можливості того середовища, яка диктує певні принципи діяльності...

Дисципліну  «Лідерство та ефективні комунікації в міжнародному бізнесі" розроблено з використанням методичного матеріалу сучасної навчальної та періодичної літератури з лідерства, комунікації та менеджменту; згруповано по досліджуваних тем.

В процесі вивчення дисципліни "Лідерство та ефективні комунікації в міжнародному бізнесі" викладач пропонує студентам розглянути теоретико-методичні та нормативно-правові питання організації та здійснення міжнародних комунікацій в європейському бізнесі, їх особливості в умовах розвитку економіки знань та загостренні питань інформаційної безпеки на  загальноєвропейському просторі та рівні сучасних корпорацій.

 Трудомісткість: 5 кредитів, залік, мова викладання - українська.