Опції зарахування

Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми розвитку ринку фінансових послуг» є послідовне формування компетентностей у галузі ринку фінансових послуг та виявлення проблем його розвитку.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Актуальні проблеми розвитку ринку фінансових послуг» є вивчення теоретико-методологічних основ розвитку ринку фінансових послуг та визначення ролі ринку фінансових послуг у забезпеченні становлення кластерних ініціатив.

Згідно з вимогами освітньо-наукової програми здобувачі освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» набувають таких компетентностей:

Здатність розв’язувати комплексні проблеми розвитку ринку фінансових послуг та проведення дослідницько-інноваційної діяльності на базі фінансових установ (Знати : найбільш передові концептуальні та методологічні основи науково-дослідницької та професійної діяльності на ринку фінансових послуг і на межі предметних галузей економіки та менеджменту; методичні підходи до розв’язання складних завдань і проблем оцінки діяльності фінансових установ та надання фінансових послуг, що потребує оновлення та інтеграції знань в умовах недостатньої інформації та суперечливих вимог. Вміти : розробляти та реалізовувати проекти, включаючи власні дослідження, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання з фінансових послуг та професійну практику фінансових установ і розв’язувати значущі соціальні і наукові проблеми розвитку ринку фінансових послуг; ініціювати інноваційні комплексні проекти з повною автономністю під час їх реалізації).

Здатність до спілкування в діалоговому режимі з широкою науковою спільнотою та громадськістю у галузі наукової та професійної діяльності (Знати сучасні фінансові технології надання фінансових послуг на міжнародному ринку фінансових послуг. Вміти : критично аналізувати і оцінювати і синтезувати нові та складні ідеї на ринку фінансових послуг; саморозвиватися і самовдосконалюватися протягом життя, нести відповідальність за навчання інших).


Самореєстрація (Студент)