Опції зарахування

Інтернет-маркетинг як складова традиційного маркетингу на сьогоднішній день є дуже потужним каналом комунікації. Це стало можливо за рахунок розвитку комп’ютерних систем, технологій і мереж, зокрема глобальної мережі Інтернет. Саме Інтернет на сьогодні є одним з актуальних інструментів залучення нових клієнтів і підтримки споживчої лояльності.

Навчальна дисципліна «Інтернет-маркетинг» орієнтована на розвиток у студентів компетентностей у сфері просування продукції в мережі Інтернет, управління електронною комерцією, створення сайтів підприємств та використання соціальних мереж як ефективного комунікаційного та рекламного інструменту.

«Інтернет-маркетинг» – це навчальна дисципліна, що вивчає сучасні технології у тісному зв’язку з маркетингом та дозволяє оптимізувати маркетингово-інформаційний інструментарій для використання у господарській діяльності підприємства.

Об'єктом навчальної дисципліни є процеси впровадження Інтернет-технологій у маркетингову діяльність підприємства для здійснення його ефективної господарської діяльності.

Предметом навчальної дисципліни є методи і способи раціонального поєднання та ефективного використання всіх елементів маркетингового комплексу на рівні підприємства.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: особливості, методи та інструменти Інтернет-маркетингу, структуру електронного ринку та особливості ведення електронного бізнесу, сутність та значення Інтернет-маркетингу в управлінні маркетинговій діяльності підприємства, сучасний стан і тенденції розвитку Інтернет-маркетингу та Інтернет-технологій.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.