Інтернет-маркетинг як складова
традиційного маркетингу на сьогоднішній день є дуже потужним каналом комунікації.
Це стало можливо за рахунок розвитку комп’ютерних систем, технологій і мереж,
зокрема глобальної мережі Інтернет. Саме Інтернет на сьогодні є одним з
актуальних інструментів залучення нових клієнтів і підтримки споживчої лояльності.
Навчальна дисципліна «Інтернет-маркетинг»
орієнтована на розвиток у студентів компетентностей у сфері просування
продукції в мережі Інтернет, управління електронною комерцією, створення сайтів
підприємств та використання соціальних мереж як ефективного комунікаційного та
рекламного інструменту.
«Інтернет-маркетинг» – це навчальна дисципліна, що вивчає сучасні технології у тісному зв’язку з маркетингом та дозволяє оптимізувати маркетингово-інформаційний інструментарій для використання у господарській діяльності підприємства.
Об'єктом навчальної дисципліни є процеси впровадження Інтернет-технологій у маркетингову діяльність підприємства для здійснення його ефективної господарської діяльності.
Предметом навчальної дисципліни є методи і способи раціонального поєднання та ефективного використання всіх елементів маркетингового комплексу на рівні підприємства.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: особливості, методи та інструменти Інтернет-маркетингу, структуру електронного ринку та особливості ведення електронного бізнесу, сутність та значення Інтернет-маркетингу в управлінні маркетинговій діяльності підприємства, сучасний стан і тенденції розвитку Інтернет-маркетингу та Інтернет-технологій.
- Лектор: Родіонов Сергій Олександрович