I Анотація курсу
Одним з найбільш перспективних шляхів, що дозволяють утримати прихильність і лояльність покупця до тієї чи іншої торгової марки, є маркетинг відносин (МО).
Прогресивність маркетингу відносин підтверджується тим, що продукти все більш стають стандартизованими, а послуги уніфікованими, що приводить до формування повторюваних маркетингових рішень. Тому єдиний спосіб утримати споживача - це індивідуалізація відносин з ним, що можливо на основі розвитку довгострокової взаємодії партнерів.
У цьому контексті відносини стають найважливішим ресурсом, яким володіє компанія поряд з матеріальними, фінансовими, людськими та іншимиресурсами.
Маркетинг взаємовідносин з партнерами забезпечує перспективи для успішного маркетингу, що і обґрунтовує актуальність курсу.
Об'єкт - процес організації успішної маркетингової діяльності.
Предмет - побудова взаємин з партнерами.
Завдання: ознайомити аспірантів з етапами формування партнерських відносин, навчити використовувати технології для зв'язку з покупцями продукту, будувати ланцюжок взаємовідносин з партнерами в процесі маркетингової діяльності.
Компетентності: здатність до абстрактного мислення,аналізу та синтезу, здатність до лідерських якостей,оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт,започаткування та реалізацію проектів, здатність усноi письмово презентувати та обговорювати результатинаукових досліджень та/або інноваційних розробокукраїнською та англійською мовами, глибоке розуміння англомовних наукових текстів за напрямомдосліджень, здібності до проведення оригінальних маркетингових досліджень, якість яких відповідаєнаціональному та світовому рівням, здатність братиучасть у критичному діалозі у сфері маркетинговихдосліджень, міжнародних наукових дискусіях,висловлюючи та відстоюючи свою власну позицію.
- Лектор: Лисиця Надія Михайлівна