Навчальна дисципліна

"Статистика ринків"

 

Cтатистика ринків задовольняє інформаційно-аналітичні потреби державних структур, що здійснюють регулювання ринку, контроль параметрів його розвитку, а також розробляють і реалізують соціально-економічну політику. Крим того, статистика ринків забезпечує методологічні потреби служб маркетингу, щодо обґрунтування прийняття оптимальних управлінських рішень.

Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування теоретичних знань та практичних навичок статистичного дослідження різних ринків, їх сегментації, класифікації та поведінки споживачів.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

усвідомити суть категорії «ринок» та сучасні підходи щодо його визначення;

         отримати теоретичні знання стосовно теоретико-методичних засад статистики ринків;

засвоїти принципи оцінки та аналізу інформації з диференціацією по ринках споживчих товарів, засобів виробництва, банківських, страхових, соціальних та правових послуг, праці, зовнішньої торгівлі та інших;

отримати практичні навички щодо застосування статистичних методів для дослідження стану та розвитку ринкових відносин.

оволодіння навичками самостійного здійснення аналізу з використанням комп'ютерної техніки та програмно-математичних комплексів.

"Статистика ринків" – навчальна дисципліна, що формує інструментарій аналітичної оцінки ринкового середовища на основі дії відповідних законів його розвитку.

Об'єктом навчальної дисципліни є ринкове середовище.

Предметом вивчення дисципліни є закономірності формування ринків та тенденції їх розвитку.

 

Професійні компетентності, які отримують студенти після вивчення навчальної дисципліни:

-         формування базових основ статистичного дослідження ринків,

-         здійснення комплексної діагностику процесів розвитку різних типів ринків,

-         виокремлення специфіки взаємозв’язку в дослідженні ринків.