Процеси цифровізації мають все більший вплив на соціальноекономічний розвиток країн практично у всьому світі, змінюючи підходи до вирішення проблем на різних рівнях і в різних сферах життя. Насамперед зміни торкнулися процесів генерування, передачі, зберігання, управління та аналізу інформації, що перетворює останню в найважливіший виробничий ресурс. Це, у свою чергу, змінює парадигму розвитку суспільства, зменшуючи залежність економічного зростання від наявних в країні екстенсивних факторів, зокрема природних ресурсів, чисельності працездатного населення, основного капіталу, яким властива найбільша ентропія.
Метою навчальної дисципліни є формування системи теоретичних і практичних знань з електронної комерції, напрямки її розвитку й способи ведення, які дадуть змогу студентам та фахівцям професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі;
Результати навчання за дисципліною
Студент має знати та розуміти:
1) Володіння специфічними знаннями в галузі менеджменту та ключовими навичками в якості основи для покращення процесу роботи.
2) Знання характеристик та цілей організацій, ключових понять, пов’язаних з їх функціонуванням, виживанням та успіхом на ринку.
Студент має вміти:
1) Здатність продемонструвати розуміння складної динаміки організаційного середовища та взаємодії організації з навколишнім середовищем.
2) Здатність продемонструвати знання характеристик та практик менеджменту, основних понять та питань, пов’язаних з управлінням людьми, організаціями, фінансовими ресурсами та маркетингом.
3) Здатність використовувати знання для дослідження широкого кола управлінських проблем, зокрема у своїй власній роботі (зоні відповідальності).
4) Здатність використовувати та адаптувати відповідні знання та навички з професійної галузі для вирішення широкого спектру робочих проблем та питань.
Контакт викладача у Телеграм: @Karyna_T
- Лектор: Тимошенко Карина Віталіївна