Процеси цифровізації мають все більший вплив на соціальноекономічний розвиток країн практично у всьому світі, змінюючи підходи до вирішення проблем на різних рівнях і в різних сферах життя. Насамперед зміни торкнулися процесів генерування, передачі, зберігання, управління та аналізу інформації, що перетворює останню в найважливіший виробничий ресурс. Це, у свою чергу, змінює парадигму розвитку суспільства, зменшуючи залежність економічного зростання від наявних в країні екстенсивних факторів, зокрема природних ресурсів, чисельності працездатного населення, основного капіталу, яким властива найбільша ентропія.

Метою навчальної дисципліни є формування системи теоретичних і практичних знань з електронної комерції, напрямки її розвитку й способи ведення, які дадуть змогу студентам та фахівцям професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі;

Результати навчання за дисципліною 

Студент має знати та розуміти: 

1) Володіння специфічними знаннями в галузі менеджменту та ключовими навичками в якості основи для покращення процесу роботи. 

2) Знання характеристик та цілей організацій, ключових понять, пов’язаних з їх функціонуванням, виживанням та успіхом на ринку. 

Студент має вміти: 

1) Здатність продемонструвати розуміння складної динаміки організаційного середовища та взаємодії організації з навколишнім середовищем. 

2) Здатність продемонструвати знання характеристик та практик менеджменту, основних понять та питань, пов’язаних з управлінням людьми, організаціями, фінансовими ресурсами та маркетингом. 

3) Здатність використовувати знання для дослідження широкого кола управлінських проблем, зокрема у своїй власній роботі (зоні відповідальності). 

4) Здатність використовувати та адаптувати відповідні знання та навички з професійної галузі для вирішення широкого спектру робочих проблем та питань.

Контакт викладача у Телеграм: @Karyna_T