Дисципліна «Менеджмент у соціальній сфері» входить до варіативної частини циклу професійної підготовки фахівців з вищою освітою, освітнього ступеня «магістр», спеціальності «Соціальне забезпечення» спеціалізація "Управління соціальними проектами". 

Студенти будуть ознайомлені зі специфікою функціонування соціальної сфери на різних ланках державного управління та самоврядування, з системою державного управління соціальною сферою в Україні та країнах ЄС, інструментами державного та суспільного впливу на соціальні процеси, з світовими моделями соціальної політики та особливостями їх функціонування. Окрім занять, спрямованих на отримання теоретичних знань, передбачається ознайомлення з практикою менеджменту в органах державного управління соціальною сферою.  

Програма дисципліни складається з двох модулів: 

- ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 «Особливості формування та реалізації менеджменту у соціальній сфері» 

- ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 2 "Галузеві аспекти менеджменту соціальної роботи"

Мета навчальної дисципліни – комплексне ознайомлення студентів з інституціональною структурою соціальної сфери, механізмами управління соціальною сферою, методами діагностики соціальних проблем і моделями соціальної політики, спрямованої на регулювання соціальних проблем. 

Об'єктом навчальної дисципліни є ресурси соціальної роботи, ресурси соціальної служби, клієнти соціальних служб. 

Предметом навчальної дисципліни є менеджмент соціальної роботи, інструментарій менеджменту організацій, що функціонують у соціальній сфері, теорії соціального управління

Навчальна дисципліна орієнтована на одержання практичних компетентностей, а саме: 

надання студентам ґрунтовних знань про методологічні засади, основні поняття і категорії, а також про перспективи управління соціальною сферою; 

одержання студентами необхідних умінь і навичок, здійснення діагностики соціальної сфери/політики, стану соціальних проблем в окремих ланках; 

розширення наукового кругозору студентів щодо характеру та особливостей менеджменту в соціальній сфері, зокрема для проведення соціальної експертизи та аудиту; 

підготовка аналітичних матеріалів для оцінювання заходів у соціальній сфері та прийняття управлінських рішень на різних рівнях, що здобуваються за допомогою зваженого набору сучасних технологій навчання, а саме аналізу конкретних ситуацій, інтерактивних діалогів, вирішення завдань, практикумів, тренінгів тощо.