Актуальність та роль дисципліни в системі професійної підготовки майбутніх фахівців обумовлюється необхідністю формування у них уявлень про закономірності взаємодії контрагентів у бізнес-середовищі, про методи аналізу їх особливостей, прогнозування поведінки та реалізацію взаємодії, що підвищували б ефективність та результативність діяльності організації. Також актуальним є розвиток здатності до спільної діяльності, ефективної професійної комунікації, оволодіння навичками самоорганізації. Все це вимагає оволодіння сучасним управлінським інструментарієм та методологією «м’якого впливу» в управлінні взаємодіючими автономними соціотехнічними системами.
Мета навчальної дисципліни: формування у студентів знань теорії та практики управління взаємодією із зовнішніми контрагентами, розуміння сутності та особливостей рефлексивних технологій, формування на цій основі професійних компетентностей з прийняття управлінських рішень та ділової комунікації, що необхідні для забезпечення ефективної діяльності організацій в оточуючому середовищі.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
опанування теоретичними положеннями організації взаємодії в бізнесі;
оволодіння методами та принципами аналізу, прогнозування та реалізації взаємодії;
формування вмінь та навичок здійснення ділової комунікації в процесах взаємодії
із
зовнішніми контрагентами;
розвиток умінь та професійно важливих якостей, необхідних для забезпечення результативної взаємодії.
Об’єктом навчальної дисципліни є управління взаємодією автономних соціотехнічних та економічних систем.
Предметом навчальної дисципліни є теоретико-методологічні, методичні та організаційно-економічні аспекти управління взаємодією.
Професійна компетентність, яка отримуються студентами після вивчення навчальної дисципліни:
здатність визначати засади та засоби формування ефективної взаємодії із суб'єктами бізнес-середовища.
- Лектор: Володимир Васильович Ушкальов