Сучасна теорія і практика менеджменту набула особливого значення і перебуває в процесі безперервного вдосконалення та адаптації в умовах мінливого зовнішнього середовища. Вона вимагає від майбутніх керівників глибокого розуміння законів, принципів, інструментів та методів управління, які дають змогу приймати обґрунтовані рішення щодо міжнародної, регіональної та національної спрямованості туристичної діяльності.

Система управління туризмом містить такі підсистеми: правові норми управління туризмом; організаційно-структурний дизайн управління; стратегічне прогнозування та планування туризму; управління людськими ресурсами; управління якістю та інноваційним розвитком туристичної діяльності та ін. Досягнення високої ефективності туристичної діяльності можливе лише при розвитку кожної підсистеми управління й комплексного вдосконалення механізму управління.

Метою викладання навчальної дисципліни «Менеджмент туристичної діяльності» є формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо методичного апарату менеджменту туризму для вирішення конкретних економічних завдань, що виникають на підприємствах туристичної галузі при функціонуванні в умовах змінного середовища, організації діяльності та управлінні трудовими ресурсами.