Психологія управління є однією із основних навчальних дисциплін закладів вищої освіти здобувачів з питань управління.

Соціально-економічні процеси в усіх країнах світу привели до того, що ефективність управлінської діяльності у даний час пов’язана з тим, як застосовуються знання з психології в діяльності. Всі аспекти діяльності управлінських кадрів безпосередньо пов’язані із взаємодією людей, що передбачає встановлення вертикальних та горизонтальних зав’язків управління та міжособистісних комунікацій.

Всебічне урахування психологічного змісту управлінської діяльності: знання психологічних особливостей людей, їх взаємодії, закономірностей функціонування соціальної організації, сучасних засобів стимулювання працівників, а також уміння грамотно здійснювати добір діагностичного інструментарію для вивчення соціально-психологічних явищ і феноменів в організації сприятиме підвищенню рівня психологічної компетентності студентів.

 

Мета навчальної дисципліни набуття здобувачами вищої освіти знань соціально-психологічних закономірностей управлінської діяльності, впливу керівників на персонал соціальних організацій і взаємодії з ним; формування вмінь аналізувати соціально-психологічні процеси і явища в організаціях, застосовувати на практиці отримані знання.