Туризм сьогодні – це джерело інформації для бізнесу, в якому беруть участь найбільші авіаперевізники, готельні мережі та туристичні туроператори всього світу. Сучасний тур-продукт стає більш гнучким та індивідуальним, більш привабливим і доступним для споживача. Персональний комп'ютер та Інтернет, їх доступність і надійність, сприяють проникненню в усі сфери суспільства, в тому числі в туризм, нових інформаційних технологій. Адже туризм і відомості про тури нероздільні: рішення про поїздку приймається на основі даних; сам тур в момент покупки – теж тільки відомості; інформацією обмінюються сотні разів в день всі учасники туристичного ринку, потрібно вміти працювати з нею, збирати, обробляти і приймати на її основі єдино вірне рішення.

Вивчення навчальної дисципліни дозволяє студентам оволодіти знаннями у сфері використання і впровадження різних інформаційних систем та технологій у туристичній діяльності на основі сучасного розвитку ІТ-індустрії. Для забезпечення цього необхідна підготовка висококваліфікованих фахівців, які спроможні виконувати функції менеджера з туристичної діяльності за європейськими стандартами з використанням сучасних інформаційних технологій як загального, так й спеціального призначення.

Метою викладання навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в туризмі» є створення системи знань про інформаційні технології в туризмі як сукупності методів збору, організації, обробки та передачі інформації за допомогою комп'ютерів і телекомунікаційних мереж, вивчення сучасних інформаційних технологій, моделей, методів і засобів вирішення функціональних завдань і організації інформаційних процесів в туристичній галузі, аналіз організаційної, функціональної та фізичної структури туристичної інформації та базових інформаційних процесів, вивчення нових підходів і перспектив використання інформаційних технологій в галузі туризму, формування у студентів цілісного уявлення про сучасне суспільство як інформаційної стадії розвитку з панівною роллю нових інформаційних і комунікаційних технологій.

Результатами вивчення даної дисципліни є придбання навичок із залучення туристичних потоків, ретельного вивчення і оцінки власних туристських ресурсів і їхнього потенціалу, особливостей об'єктів туристичної індустрії, використання матеріалів для просування туристської компанії за допомогою Інтернету та інших інформаційних технологій.

Компетентності та результатами навчання за дисципліною