Метою  освітньої компоненти «Етика бізнесу» є засвоєння здобувачами вищої освіти мовної культури та міжкультурних особливостей мовного етикету, сутності соціально відповідального бізнесу, техніки ділового спілкування, вербальних та невербальних засобів спілкування, іміджу компанії та ділової людини.

Завданнями навчальної дисципліни є:

придбання знань про психологічні та етичних особистісних якостях учасників ділового спілкування з урахуванням міжкультурних особливостей;

придбання знань про моральні вимоги до взаємин ділових людей (бізнесменів, підприємців, керівників і управлінців);

вміння діяти на основі етичних міркувань (мотивів) та соціально-відповідально;

вміння демонструвати лідерські якості та поведінкові навички

придбання знань про сучасні технологічні вимоги до основних форм ділового спілкування - бесід і переговорів , службових нарад, ділове листування;

придбання знань про моральних принципи, норми і правила етикету.

Предметом навчальної дисципліни є є теоретико-методологічні підходи до проблем культури ділового спілкування та бізнес етики.