Реклама і PR як специфічна область масових комунікацій, як канал поширення інформації на ринку й передумова зворотного зв’язку, останнім часом відіграє все більш значну роль у розвитку економіки, суспільства і державної політики. Їх функціонування визначає кількісні та якісні параметри комунікаційних процесів на мезо- макро - та мікрорівнях, віддзеркалюючи остаточні результати ефективності діяльності.
Мета навчальної дисципліни «Організація рекламної та PR-діяльності»: засвоєння студентами знань в галузі рекламної і PR діяльності як сучасної форми масової комунікації, усвідомлення ними ключових понять і процесів у цій комунікативній сфері, набуття практичних навичок усебічного аналізу та створення рекламної продукції та PR заходів різних типів.
Завдання дисципліни «Організація рекламної та PR-діяльності» полягає у вивченні особливостей рекламного і PR процесу та алгоритму налагодження і підтримання контактів між установою, фірмою, організацією та широкою громадськістю на основі правдивої і повної поінформованості; форм і видів рекламних і PR-заходів, етичних норм та правових основ рекламної і PR діяльності, основних принципів та етапів проведення рекламних та PR-кампаній, новітніх технологій організації рекламної та PR-діяльності.
Предметом навчальної дисципліни є рекламний і PR процес у цілому, рекламна і PR діяльність різних суб’єктів у системі комунікацій та у зв’язку з теорією комунікацій, різномасштабні рекламні та PR кампанії як основна форма рекламної і PR діяльності, а також рекламна продукція і PR заходи усіх видів.
Програма навчальної дисципліни передбачає проведення лекцій, семінарів та практичних занять, а також обов'язкову самостійну роботу студентів з кожної теми, найбільш складні питання винесено на розгляд і обговорення під час семінарських занять, що буде сприяти кращому засвоєнню навчальної дисципліни.
- Лектор: Інна Миколаївна Геращенко