Вивчення дисципліни «Друга іноземна мова : початковий рівень» (французька) спрямовано на ознайомлення здобувачів з лексичними та граматичними основами іноземної мови (німецької, французької, іспанської, англійської). Контент дисципліни зорієнтовано на тимчасовий (хронологічний) і понятійний міжпредметний зв’язок між курсом іноземної мови та профільними економічними дисциплінами, що уможливлює поглибити та закріпити знання здобувачів щодо економічних понять і явищ, а також удосконалити вміння зі застосування лексики за фахом у професійному спілкуванні.

Метою
викладання навчальної дисципліни є формування необхідної комунікативної спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах; формування навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами; оволодіння новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела; підвищення загального освітнього рівня здобувачів.

Завданням
дисципліни є формування професійних комунікативних компетентностей, ефективно використовувати мову у спілкуванні; використовувати мовні навички, необхідні для розуміння тем, проводити дискусії та висловлювати свою думку; бути здатним застосовувати набуті знання та вміння на робочому місці та реальному житті.

Об’єктом
вивчення дисципліни є професійний контекст формування іншомовної комунікативної компетентності здобувачів з іноземної мови, яка формується на основі інтегрування чотирьох основоположних вмінь (читання, мовлення, аудіювання, письма, лінгвальної медіації).

Предмет
дисципліни – іншомовна комунікація, яка оптимізується у реально-часових мовленнєвих практиках з іноземної мови, у різних професійних (ділових) ситуаціях, що здійснюється задля формування цілісного й персоналізованого образу світу, розвитку творчої активності і автономності здобувача та усвідомлення міжкультурних особливостей представників різних лінгвокультурних спільнот. Основні напрями вивчення – комунікативна особистість, професійна комунікація у діловому контексті, міжкультурне професійне спілкування.