В сучасному світі масмедіа поняття інфотейнменту є відносно новим, але набуваючим все більшої популярності. Останнім часом спостерігаємо зближення різних жанрів подання журналістських матеріалів, їх взаємовпливу та взаємопроникнення змісту. Актуальність інфотейнменту обумовлено поєднанням інформації із розважальним контентом, що призводить до активного споживання медійного продукту аудиторією ЗМІ. Водночас, інфотейнмент стає потужним засобом масовокомунікаційного впливу, змушуючи аудиторію сприймати серйозну інформацію крізь призму власних емоцій. Поєднання інформації із розвагою у інфотейнменті створює підґрунтя для різного роду маніпуляцій та викривлень.
Мета навчальної дисципліни: опанування основами інфотейнменту як окремого журналістського стилю створення аудіовізуальних та мультимедійних продуктів з урахуванням особливостей функціонування сучасних засобів масової комунікації.
- Лектор: Оксана Ігорівна Бабаєва