Мета навчальної дисципліни "Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій" полягає у формуванні теоретичних знань і практичних  навичок щодо розробки і реалізації комплексу маркетингових комунікацій та контролі їх ефективності в умовах високої конкуренції сучасного бізнес-середовища.

Компетентності та результати навчання за дисципліною

Компетентності

Результати навчання

ЗK2. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК4. Здатність генерувати нові науково-теоретичні, методичні та практично спрямовані ідеї, шукати власні шляхи вирішення проблеми.

СК12. Здатність приймати обґрунтовані маркетингові рішення з врахуванням кожного з інструментів маркетингу.

РН8. Вміти визначити цілі маркетингової діяльності на ринку та представляти їх у вигляді дерева цілей, готувати медіа план та графік рекламної кампанії, організовувати моніторинг показників медіа планування.

ЗК4. Здатність генерувати нові науково-теоретичні, методичні та практично спрямовані ідеї, шукати власні шляхи вирішення проблеми.

СК10. Здатність брати участь у критичному діалозі у сфері маркетингових досліджень, міжнародних наукових дискусіях, висловлюючи та відстоюючи свою власну позицію.

РН15. Презентувати результати досліджень у вигляді доповідей, звітів, проектів, захищати результати дисертаційного дослідження та вміти впроваджувати результати власних досліджень у сфері маркетингу.