Вивчення дисципліни «Ділове спілкування іноземною мовою (німецька, французька)» зорієнтовано на тимчасовий (хронологічний) і понятійний міжпредметний зв’язок між курсом іноземної мови та профільними економічними дисциплінами, що уможливлює поглибити та закріпити знання здобувачів щодо економічних понять і явищ, а також удосконалити вміння зі застосування лексики за фахом у професійному спілкуванні.
Навчальна дисципліна розглядає основи професійної комунікації, формує здатність успішно долати міжкультурні непорозуміння та конфліктні ситуації, виявити себе як комунікативну особистість, сприяє формуванню соціокультурного компоненту у професійній діяльності, удосконалює загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції для забезпечення їхнього ефективного спілкування у професійному середовищі.
Метою викладання навчальної дисципліни є формування необхідної комунікативної спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах; формування навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, що обумовлена професійними потребами; оволодіння новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела; підвищення загального освітнього рівня здобувачів.
Основні завдання дисципліни: – сформувати професійні комунікативні компетентності; – ефективно використовувати мову у спілкуванні; – використовувати мовні навички, необхідні для розуміння тем, проводити дискусії та висловлювати свою думку; – бути здатним застосовувати набуті знання та вміння на робочому місці та реальному житті.
Об’єктом вивчення дисципліни є професійний контекст формування іншомовної комунікативної компетентності здобувачів з іноземної мови, яка формується на основі інтегрування чотирьох основоположних вмінь (читання, мовлення, аудіювання, письма, лінгвальної медіації).
Предмет дисципліни – іншомовна комунікація, яка оптимізується у
реально-часових мовленнєвих практиках з іноземної мови, у різних
професійних (ділових) ситуаціях, що здійснюється задля формування цілісного
й персоналізованого образу світу, розвитку творчої активності і автономності
здобувача та усвідомлення міжкультурних особливостей представників різних
лінгвокультурних спільнот.
Основні напрями вивчення – комунікативна особистість, професійна
комунікація у діловому контексті, міжкультурне професійне спілкування.
- Лектор: Діана Савеліївна Ципіна