Актуальність. Навчальна дисципліна «Іноземна мова за професійним спрямуванням» скерована на розвиток мовленнєвої компетеції студентів до рівня ретельного та усвідомленого користування англійської мови у широкому колі реальних ситуацій на міжособистому, професійному та освітньому рівнях. Курс передбачає систематичне засвоєння студентами основних мовленнєвих навичок (письма, читання, активного спілкування та аудіювання) та засвоєння великої кількості спеціалізованих тем, лексичних вправ, фразових дієслів, сталих виразів, ідіом, базових тем за економічною спрямованістю, що забезпечить можливість вільно орієнтуватися у сучасному діловому англомовному світі. Вивчення основ іноземної мови спрямоване на формування та розвиток логічного мислення студентів, їх іншомовних мовних здібностей, різних видів пам’яті, уяви, уміння самостійно працювати з матеріалом. Виховною метою курсу є розвиток професійного світогляду студентів, їх самосвідомості, а також соціальної та економічної активності.
Навчальна дисципліна ''Іноземна мова'' спрямована на досягнення таких цілей:
практичної: формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі; освітньої: формування у студентів загальних компетентностей (декларативні знання, вміння й навички, соціальна та лінгвосоціальна компетентності); сприяння розвитку здібностей до самооцінювання та здатності до самостійного навчання, що дозволятиме студентам продовжувати навчання в академічному і професійному середовищах як під час навчання у вищих навчальних закладах (ВНЗ), так і після отримання диплома про вищу освіту; пізнавальної: залучання студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їх пізнавальних здібностей; розвиваючої: допомога студентам у формуванні загальних компетентностей із метою розвитку їх особистої мотивації (цінностей, ідеалів); зміцнювання впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови; соціальної: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися в сучасному світі; соціокультурної: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій. Основним завданням навчальної дисципліни ''Іноземна мова'' є формування у студентів відповідних комунікативних навичок іноземної мови.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні сформувати такі компетентності:
-Вміння вчитися (складова компетентності навчання упродовж життя).
-Лінгвістичні компетентності (лексична, граматична, семантична компетентності, а також фонологічна, орфографічна та орфоепічна компетентності формуються лише на стільки, наскільки це є необхідним для усної та письмової комунікації в рамках академічного та професійного середовища). Мовленнєві вміння (говоріння, читання, письмо, аудіювання) як важливий складник лінгвістичної компетентності.
-Соціокультурна компетентність. Професійна комунікативна компетентність. Прагматичні компетентності (дискурсивна, функціональна).
- Лектор: Лазаренко Тетяна Василівна
- Лектор: Сінельнік Анастасія Олександрівна
- Викладач: Лисенкова Тетяна Михайлівна
- Викладач: Максимова Ірина Олександрівна
- Викладач: Мішина Ольга Миколаївна