Особливості сучасного етапу розвитку суспільства обумовлюють необхідність поліпшення психологічної підготовки сучасних спеціалістів. Психологія являє собою науковий напрям, що розглядає і вивчає об'єктивні, реально існуючі психічні явища і факти; виявляє особливості, закономірності побудови та розвитку психіки, функціонування її механізмів. Психологія дозволяє студентам знайти відповіді на деякі важливі питання, допомагає зрозуміти закони мислення, формування інтелекту, пізнати суть і сенс життя та його цінність. Вона сприяє більш ефективній взаємодії з навколишнім світом, вказує на особливості кожної людини та підказує засоби, що допомагають подоланню негативних її рис. Вивчення основ психології сприятиме підвищенню ефективності власної професійної діяльності, допоможе найповніше використовувати особистісний потенціал людини, налагоджувати стосунки між членами колективу.

Мета навчальної дисципліни:  вивчення студентами теоретичних  засад та набуття практичних навичок у галузі психології, які є необхідними для формування психологічної компетентності у майбутнього фахівця, що визначатиме його професійну спроможність та сприятиме формуванню професіоналізму продовж життя.

Компетентності навчання за дисципліною:

Здатність визначати та грамотно використовувати науковий апарат та основні категорії психології

Здатність враховувати основні психічні, соціально-психологічні та психофізіологічні прояви особистості у професійній діяльності та життєдіяльності

Здатність обирати та застосовувати методи дослідження психологічних станів, процесів та властивостей особистості

Здатність визначати вплив свідомого та несвідомого на діяльність людини

Здатність визначати тип власної особистості та пояснювати на цій основі свою поведінку і стилі діяльності

Здатність обирати та застосовувати методи психодіагностики особистості та дослідження власного «Я»

Здатність обирати та застосовувати психологічні методи дослідження індивідуальних  особливостей діяльності

Здатність обирати та застосовувати психологічні методи дослідження індивідуальних  особливостей спілкування та оцінки міжособистісних стосунків.