«Готельний бізнес» охоплює організацію діяльності підприємств готельного бізнесу, формування гостинної атмосфери, створення та просування послуг гостинності, організацію взаємозв’язків із туроператорами та турагентами або безпосередньо туристами.
Головна мета вивчення навчальної дисципліни полягає у засвоєні студентами теоретичних і практичних основ функціонування підприємства готельного бізнесу на ринку, сприйнятті ними підприємств гостинності як невід’ємної частини сфери туризму України, яка потребує посиленої уваги з боку органів державної влади для підвищення її значення в економічному житті країни. Практичне застосування набутих теоретичних знань допоможе студентам оволодіти навичками організації підприємств готельного бізнесу та відрегулювати його успішну діяльність на ринку готельних послуг.
Предметом навчальної дисципліни є форми, послідовність і закономірності розвитку господарської діяльності підприємств готельного типу.
Завданням вивчення навчальної дисципліни «Готельний бізнес» є теоретична та практична підготовка студентів з таких питань:
особливості організації підприємств в Україні та за кордоном;
основні фактори, що впливають на розподіл підприємств сфери гостинності на типи та категорії;
організація приміщень у підприємствах сфери гостинності;
організація процесу обслуговування у підприємствах сфери гостинності;
організація обслуговування клієнтів у підприємствах сфери гостинності різних типів та категорій;
організація допоміжних служб і обслуговувальних господарств;
організація праці на підприємстві готельного бізнесу;
організація
виробничого процесу в підрозділах і службах підприємства готельного бізнесу та
його контроль. Знання з дисципліни «Готельний бізнес» необхідні
спеціалісту для оцінювання ситуації на ринку туристичних послуг, створення та
грамотного ведення власної справи у сфері гостинності, готельного бізнесу,
планування та проектування готельно-ресторанних комплексів, розрахунку вартості
туристичних продуктів.
- Лектор: Козубова Наталія Вікторівна