У даній дисципліні
розглядаються поведінкові аспекти маркетингу, які доцільно знати менеджерам,
економістам, та іншим фахівцям, які стикаються в своїй діяльності з прийняттям
рішень щодо розробки та планування товарного асортименту, ціноутворення, збуту та
просування продукції. Сучасний маркетинг, як вид практичної діяльності,
направлений на вивчення і задоволення різноманітних потреб людей, оволодіння
прийомами аналізу поведінки споживачів, які використовуються в процесі
обґрунтування як стратегічних, так і тактичних маркетингових рішень. Знання методів
дослідження та аналізу поведінки споживачів в маркетингу допоможуть в області
розробки нових товарів, ціноутворення, формування іміджу і брендів, просуванні
на ринку різних товарів, послуг, ідей. Особливістю даної дисципліни є
те, що в ній значна увага приділяється цілям маркетингу, які орієнтовані на
досягнення результату за допомогою впливу маркетингових заходів на менталітет і
купівельну поведінку споживача, тобто на мотивацію, формування уявлень і оцінку
іміджу покупця під час готовності зробити покупку.