У даній дисципліні розглядаються поведінкові аспекти маркетингу, які доцільно знати менеджерам, економістам, та іншим фахівцям, які стикаються в своїй діяльності з прийняттям рішень щодо розробки та планування товарного асортименту, ціноутворення, збуту та просування продукції. Сучасний маркетинг, як вид практичної діяльності, направлений на вивчення і задоволення різноманітних потреб людей, оволодіння прийомами аналізу поведінки споживачів, які використовуються в процесі обґрунтування як стратегічних, так і тактичних маркетингових рішень. Знання методів дослідження та аналізу поведінки споживачів в маркетингу допоможуть в області розробки нових товарів, ціноутворення, формування іміджу і брендів, просуванні на ринку різних товарів, послуг, ідей.
Особливістю даної дисципліни є те, що в ній значна увага приділяється цілям маркетингу, які орієнтовані на досягнення результату за допомогою впливу маркетингових заходів на менталітет і купівельну поведінку споживача, тобто на мотивацію, формування уявлень і оцінку іміджу покупця під час готовності зробити покупку.