Мета навчальної дисципліни: формування у студентів системи теоретичних знань, прикладних вмінь і навичок щодо використання різних методів та моделей які використовуються при моделюванні соціально-економічних процесів підприємства.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

оволодіння основними положеннями, поняттями, закономірностями соціально-економічних процесів підприємства;

одержання навичок використання різних методів моделювання соціально-економічних процесів підприємства;

формування вмінь використовувати знання при моделюванні соціально-економічних процесів підприємства;

засвоєння теоретичного курсу та закріплення його на лабораторних заняттях.

Об’єктом навчальної дисципліни є процес моделювання соціально-економічних процесів підприємства.

Предметом навчальної дисципліни є методи та засоби моделювання соціально-економічних процесів підприємства.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

напрямки використання моделей соціально-економічних процесів підприємства, інформаційних систем та програмних продуктів;

сутність та зміст соціально-економічних процесів підприємства;

загальну схему моделювання соціально-економічних процесів підприємства;

функції управління соціально-економічними процесами підприємства;

на основі існуючої інформації формулювати задачі моделювання соціально-економічних процесів підприємства;

задачі та функції прогнозування соціально-економічних процесів підприємства;

особливості експертних методів та їх використання при моделюванні соціально-економічних процесів підприємства;

вміти:

здійснювати аналіз та обробку вихідної інформації при моделюванні соціально-економічних процесів підприємства;

використовувати кластерний та дискримінантний аналіз показників;

застосовувати множинною регресію, методи прогнозування при моделюванні соціально-економічних процесів підприємства.