Дисципліна "Комунікація в публічній адміністрації" посідає важливе місце у навчальному процесі, оскільки надає методологічні, методичні знання, допомагає сформувати практичне вміння щодо аналізу, оцінки і розробки заходів які допомагають ефективно управлять комунікацією в публічній адміністрації.

Актуальність навчальної дисципліни визначається тим, що комунікаційні процеси є невід’ємною складовою публічного адміністрування. 

Метою засвоєння дисципліни «Комунікація в публічній адміністрації» є формування системи професійної компетентності (знань і практичних вмінь та навичок) щодо використання принципів, інструментів комунікацій  в публічній адміністрації, розвиток у студентів сучасного управлінського мислення, формування навичок розробки та прийняття управлінських рішень з урахуванням різних комунікаційних процесів.

Об’єктом навчальної дисципліни є сукупність комунікативних об'єктів і процесів у публічній адміністрації.

Предметом вивчення дисципліни є принципи, етапи, моделі та технології організаційних комунікацій в публічній адміністрації.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

- знати: історичні етапи становлення комунікацій;місце комунікації в системі сучасної науки;комунікаційну діяльність і спілкування;види  і форми комунікаційної діяльності;комунікаційні мережі і створювання умов для успішного функціонування комунікацій;закономірності спілкування людей;особливості та розвиток соціальних установ;поняття «конфлікт»;сутність комунікаційного процесу в публічній адміністрації;історію ораторського мистецтва;сферу використання  паблік рилейшинз;механізми реалізації цілей комунікаційної політики Європейського Союзу.

- вміти: використовувати ефективні види комунікації; визначати особливості комунікації у публічному адмініструванні; визначати особливості впливу дискомунікації на суспільство; обґрунтовувати значення комунікації в системі публічної влади; визначати специфічні особливості документообігу у публічному секторі; складати прес-релізи; розробляти ефективні шляхи комунікації влади з громадскістю; складання запитів про доступ до публічної інформації; використовувати комунікаційні навички, що є пріоритетними в роботі публічного службовця.