Навчальна дисципліна «Електронна комерція» призначена для вивчення основних аспектів онлайн-торгівлі та електронних бізнес-операцій. Детально розглядаються ринок електронної комерції та електронний бізнес, концепції та інструменти для ефективного функціонування у сучасному цифровому бізнес-середовищі.
Здобувачі опановують знання та набувають практичних навичок щодо:
- планування та впровадження стратегій електронної комерції;
- проведення маркетингових досліджень ринку та здійснення цифрового та нейромаркетингу задля привертання та утримання споживачів;
- технологічних аспектів створення інтернет-магазинів;
- використання електронних платіжних систем, що роблять можливими онлайн-операції;
- оцінювання ефективності електронної комерції;
- правових аспектів здійснення електронної комерції та питань етики.
Після завершення дисципліни студенти будуть мати комплексні знання та навички, необхідні для успішної кар'єри в галузі електронної комерції, а також зможуть розуміти та аналізувати сучасні тенденції у цифровому бізнес-середовищі.
- Лектор: Юлія Миколаївна Котельникова