Навчальна дисципліна «Електронна комерція» призначена для вивчення основних аспектів онлайн-торгівлі та електронних бізнес-операцій. Детально розглядаються ринок електронної комерції та електронний бізнес, концепції та інструменти для ефективного функціонування у сучасному цифровому бізнес-середовищі. 

Здобувачі опановують знання та набувають практичних навичок щодо: 

  • планування та впровадження стратегій електронної комерції;
  • проведення маркетингових досліджень ринку та здійснення цифрового та нейромаркетингу задля привертання та утримання споживачів;
  • технологічних аспектів створення інтернет-магазинів;
  • використання електронних платіжних систем, що роблять можливими онлайн-операції; 
  • оцінювання ефективності електронної комерції;
  • правових аспектів здійснення електронної комерції та питань етики.

Після завершення дисципліни студенти будуть мати комплексні знання та навички, необхідні для успішної кар'єри в галузі електронної комерції, а також зможуть розуміти та аналізувати сучасні тенденції у цифровому бізнес-середовищі.