Анотація навчальної дисципліни: Сучасний етап розвитку суспільства характеризується все більш активним проникненням творчості зі сфери мистецтва і науки в інші сфери людської діяльності. Не стала винятком і сфера управління. У теорії управління останнім часом усе більше уваги стали приділяти проблемі широкого використання креативного потенціалу менеджерів і топ-менеджерів підприємства. У багатьох інститутах та університетах з'являються спеціальні курси креативного менеджменту, що сприяють розвитку навичок інноваційних творчих рішень в управлінні та бізнесі. У сучасному західному менеджменті управління процесами формування нових ідей у даний час відносять до креативного менеджменту. Актуальність креативного менеджменту обумовлена тим, що процеси трансформації, у яких знаходиться організація, неможливі без змін вимог до процесів створення нових знань, професіоналізму, креативності, інтелектуального рівня організації. Ці зміни повинні стосуватися: інноваційних здібностей, уміння вирішувати конфлікти, здібностей керівництва управляти інноваційними командами, розвитком особистості на основі нових технологій активізації мислення.

 

Мета навчальної дисципліни:  формування у студентів інноваційного мислення, оволодіння інструментарієм творчого підходу до вирішення інноваційних завдань, набуття знань і навичок в області розвитку креативного середовища і створення креативної організації.

Компетентності та результати навчання за дисципліною:

 

Компетентності

Результати навчання

Здатність визначати особливості розвитку креативного класу, креативних індустрій

Вміти розрахувати індекс креативності в країнах, регіонах, зробити відповідні висновки

Здатність визначати типи конфіденційної інформації та джерела її розповсюдження

Формувати систему захисту конфіденційної інформації на підприємстві

Здатність визначати способи мотивації творчих працівників

Формувати модель мотивації творчих працівників організації з урахуванням індивідуальних особливостей

Здатність застосовувати методи управління інноваційними командами

Використовувати різноманітні методи активізації творчого потенціалу з урахуванням особливостей внутрішнього та зовнішнього середовища

Здійснювати оцінку рівня інтегративності та креативності організації

Виявляти за результатами аналізу рівень інтегративності та креативності