Актуальність робочої програми «Ділова іноземна мова (друга)» базується на міжнародних рівнях володіння мовою; відповідає національним кваліфікаційним рівням досягнень; базується на професійних та навчальних уміннях; охоплює професійний та академічний зміст (сфери предметних знань), ситуативний зміст (контекст, у якому представлені матеріали та види діяльності), прагматичний зміст (необхідні практичні та корисні вміння).

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є іноземна мова професійного спрямування на основі соціально-політичних, публіцистичних та економічних текстів, ділової документації і листування, контрактів та угод, торговельної та фінансової документації, діалогів, а також навчальних аудіо та відеоматеріалів.

Об’єктом навчальної дисципліни є система іноземної мови і види мовленнєвої діяльності (мовлення, аудіювання, читання і письмо) на основі текстів різних стилів (публіцистичного, наукового, художнього, офіційно-ділового, розмовно-побутового).

Міждисциплінарні зв’язки: вивчення дисципліни «Ділова іноземна мова ІІ» є складовою циклу соціогуманітарних дисциплін з підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр з напрямів підготовки «Міжнародна економіка». Навчальна дисципліна взаємопов’язана з іншими дисциплінами, які входять до базового (загальнопрофесійного) циклу, а саме: «Політична економія», «Маркетинг», «Менеджмент», «Ділова етика» тощо.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Ділова іноземна мова ІІ» є формування в студентів таких іншомовних комунікативних компетентностей:

лінгвістичної – коректування, уніфікація та розвиток системи базових мовних знань з фонетики, граматики й лексики іноземної мови; розвиток умінь і навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, аудіювання, письмо) у межах загальновживаної та загальноекономічної мови;

прагматичної – уміння користуватися мовою для досягнення певних функціональних цілей в залежності від особливостей соціальної й професійної взаємодії: від ситуації, статусу співрозмовників й адресата мови й інших факторів, що стосуються прагматики ділового спілкування;

соціолінгвістичної – вміння обирати мовні форми, використовувати й перетворювати їх відповідно до низки екстралінгвістичних факторів (конкретних індивідів, які застосовують певні мовні одиниці у професійній сфері);

професійної – здатність ставити й вирішувати прикладні завдання на іноземній мові у відповідності з сучасними професійними вимогами.

Професійно-комунікативна іншомовна компетенція включає професійне володіння іноземною мовою, тобто коректне з точки зору норми та стилю ситуативно і контекстно адекватне користування мовленням як засобом усної та писемної комунікації в усіх сферах професійного спілкування. Для дійсно ефективної участі в акти комунікації студенти повинні оволодіти лінгвістичною (граматичною, лексичною, орфографічною), соціолінгвістичною та прагматичною компетенціями