Актуальність навчальної дисципліни визначається необхідністю застосування відповідних елементів маркетингової діяльність та позиціонування в управлінні навчальними закладом, які в свою чергу сприяють створенню і формуванню позитивного іміджу навчального закладу. При формуванні цих позицій величезне значення приділяється впровадженню маркетингових комунікацій в практику управління навчальним закладом. Підґрунтям для ефективного оволодіння знаннями, вміннями, компетентностям у сфері впровадження інноваційних маркетингових комунікацій в освіті є опанування студентами таких дисциплін, як «Психологія управління», «Управління освітньою діяльністю», «Правові та фінансово-економічні аспекти управління навчальним закладом».

Метою вивчення навчальної дисципліни є надання студентам магістратури цілісної і логічно-послідовної системи знань про маркетинг в загалі та маркетингові комунікації зокрема; підготовка студентів магістратури як фахівців, здатних до самоосвіти та саморозвитку, що володіють основами маркетингової діяльності знань та успішно застосовують їх при управлінні навчальним закладом у професійній практиці під час вирішення ситуацій, пов’язаних із управлінням та розвитком навчального закладу. 

Основні завдання (вивчення) навчальної дисципліни: поглиблення, розширення, інтеграція знань з інноваційних маркетингових комунікацій; 25 практичне опанування студентами різних форм інноваційних інтегрованих маркетингових комунікацій в освіті; виховання у студентів особистих якостей майбутнього керівника навчального закладу; бачення стратегічного розвитку навчального закладу; розвиток якостей особистості, що мають професійне значення для майбутнього керівника навчального закладу. 

Об’єктом вивчення дисципліни є соціально-педагогічна система освіти. 

Предметом вивчення дисципліни є закономірності, принципи, методи, форми та процеси інноваційних маркетингових комунікації в освіті.