Дисципліна «Бренд-комунікації» присвячена розгляду теоретичних аспектів формування системи брендингу підприємств та особистостей, вивченню інструментів комунікацій брендів в сучасних умовах. А також формуванню практичних навичок щодо моделей та алгоритмів створення бренду компанії, стратегії неймінгу, формуванню створенню айдентики та brand-book, вибору тону та стилю комунікацій, а також формуванню маркетингової стратетегії комунікацій з обгрунтуванням найбільш ефективних інструментів просування брендів на ринку. Особлива увага приділяється формуванню у студентів практичних навичок щодо створення brand book, ефективного використання соціальних медіа та побудові персональних брендів.

Мета навчальної дисципліни: оволодіння новітніми технологіями та інструментами бренд-комунікацій, формування практичних навичок з розробки комунікаційних стратегій просування брендів, створення корпоративних та персональних брендів.