Метою викладання навчальної дисципліни “ Етика бізнесу ” є засвоєння у слухачів мовної культури та мовного етикету, техніки ділового спілкування, невербальних засобів спілкування та іміджу ділової людини.

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є проблеми культури ділового спілкування.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни “ Етика бізнесу ” є:

придбання знань про психологічні та етичних особистісних якостях учасників ділового спілкування;

придбання знань про моральні вимоги до взаємин ділових людей (бізнесменів, підприємців, керівників і керованих);

придбання знань про сучасні технологічні вимоги до основних форм ділового спілкування - бесід і переговорів , службових нарад, ділове листування;

придбання знань про моральних принципи, норми і правила етикету.

1.3. Згідно з вимогами освітньої програми здобувачі освітнього ступеня бакалавр набувають таких компетентностей

Здатність розрізняти поняття формального та неформального спілкування та  каналів розпізнавання людей

 Здатність  володіти основними методами  мовної культури ділової розмови

Здатність здійснювати вибір мето¬дичного інструментарію для підготовки виступу та його проведення

Здатність здійснювати вибір коректних  невербальні засобів  спілкування

Здатність вміння визначати важливість тих чи інших складових іміджу.