Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи базових знань з теоретичних та організаційно-методичних засад щодо орієнтованого на ринок управління діяльністю підприємства на основах маркетингового підходу.

Для досягнення мети поставлено такі основні завдання:

вивчення системи методів та алгоритмів управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, завдань маркетингового менеджменту на підприємстві, розкриття змісту етапів процесу маркетингового менеджменту;

відпрацювання практичних навичок з реалізації функцій маркетингового менеджменту (аналіз ринку, планування, організація, мотивація, реалізація розроблених планів, а також контроль і аналіз ефективності);

вмінь творчого пошуку напрямків і резервів удосконалення процесів і методів управління маркетинговою діяльністю підприємства, а також вирішення конкретних маркетингових завдань.

Об’єктом навчальної дисципліни є управлінська діяльність в маркетинговій діяльності організації як невід’ємна частина сучасної управлінської діяльності, спрямована на створення стійкого конкурентного положення на ринку в умових невизначеності.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є система управлінських рішень в процесі маркетингового менеджменту підприємства.

У процесі викладання навчальної дисципліни основна увага приділяється оволодінню студентами професійними компетентностями:

Формування сучасного розуміння можливостей управління маркетингом для досягнення переходу до нового рівня і форм споживання шляхом ситуаційного аналізу ринку.

Прогнозувати еволюцію потреб споживачів та стратегічного планування стимуляції руху товарів і послуг, організації продажу, що забезпечує зростання стійкості підприємницької діяльності.

Застосування методів управління маркетингом шляхом створення маркетингових стратегій і програм