Головна мета курсу - ознайомлення з сучасними організаційними засадами діяльності рекламних та PR-структур.
Завдання навчального курсу:
– осмислити організаційно-комунікаційні аспекти роботи сучасних рекламістів та PR-фахівців;
– конкретизувати основні поняття в галузі реклами та зв’язків із громадськістю;
– дослідити організаційні форми роботи рекламної системи та системи паблік рилейшнз;
– проаналізувати сучасний стан, а також основні тенденції розвитку
рекламного та PR-бізнесу як в Україні, так і у світі.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
– об’єкт, предмет, структурну, функціональну характеристику, типології реклами та PR;
– основні поняття та терміни, що функціонують у галузі реклами та зв'язків із громадськістю;
– принципи і напрями організації рекламної та PR-діяльності;
– актуальні тенденції розвитку рекламного та PR-ринку в умовах світових трансформацій.
Студент повинен вміти:
– ефективно організовувати діяльність рекламних агенцій та PR-служб;
– планувати та реалізовувати рекламні та PR-кампанії;
– створювати різновиди рекламних та PR-текстів;
– ефективно взаємодіяти із ЗМІ;
– володіти навичками комунікаційної компетентності, вмінням
аргументовано відстоювати свою позицію.
- Лектор: Бабаєва Оксана Ігорівна