Головна мета курсу - ознайомлення з сучасними організаційними засадами діяльності рекламних та PR-структур. 

Завдання навчального курсу: 

– осмислити організаційно-комунікаційні аспекти роботи сучасних рекламістів та PR-фахівців; 

– конкретизувати основні поняття в галузі реклами та зв’язків із громадськістю; 

– дослідити організаційні форми роботи рекламної системи та системи паблік рилейшнз; 

– проаналізувати сучасний стан, а також основні тенденції розвитку рекламного та PR-бізнесу як в Україні, так і у світі.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: 

 – об’єкт, предмет, структурну, функціональну характеристику, типології реклами та PR; 

– основні поняття та терміни, що функціонують у галузі реклами та зв'язків із громадськістю;

 – принципи і напрями організації рекламної та PR-діяльності; 

– актуальні тенденції розвитку рекламного та PR-ринку в умовах світових трансформацій. 

Студент повинен вміти: 

– ефективно організовувати діяльність рекламних агенцій та PR-служб; 

– планувати та реалізовувати рекламні та PR-кампанії; 

– створювати різновиди рекламних та PR-текстів; 

– ефективно взаємодіяти із ЗМІ;

– володіти навичками комунікаційної компетентності, вмінням аргументовано відстоювати свою позицію.