Мета навчальної дисципліни — формування у студентів фундаментальні знання з теорії та практики соціальної відповідальності і відповідні професійні компетенції, які забезпечують формування соціально-відповідальної поведінки її суб’єктів (інститутів).

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни “Комунікації та соціальна відповідальність” є:

дати студентам загальні навички наукового аналізу особливості соціальної відповідальності різних суб’єктів суспільного розвитку;

сформувати у студентів науково обґрунтовані, адекватні реальності, раціональні знання про процеси, практики й моделі  у соціально відповідальної поведінки;

навчити студентів бути компетентними в конкретних процесах управління практиками соціальної відповідальності для забезпечення розвитку держави, суспільства та бізнесу;

сформувати на цій основі доцільне ставлення студентів до вивчення теоретичних положень та оволодіння відповідним інструментарієм щодо використання сучасних практик взаємодії держави, бізнесу, громадянського суспільства і людини, які б дозволили посилити взаємну відповідальність усіх суб’єктів суспільного життя, створити умови для стійкого стабільного розвитку держави і суспільства. 

1.3. Згідно з вимогами освітньої програми здобувачі освітнього ступеня магістра набувають таких компетентностей


здатність ідентифікувати, аналізувати і ранжувати очікування заінтересованих сторін організації з позицій соціальної відповідальності;

спираючись на стандарти МОП, Європейського Союзу і національного законодавства забезпечувати дотримання принципів Глобального договору у сфері праці (принципи 3, 4, 5 і 6) ;

узагальнювати матеріали аналізу для формування пропозицій щодо удосконалення програм КСВ;

застосовувати основні принципи прийняття етичних управлінських рішень;

збирати й оцінювати інформацію з КСВ для прийняття рішень і формування пропозицій до програм розвитку організації;

розробляти професійні стандарти менеджера з КСВ в організаціях

розробляти етичні кодекси організацій, фахівців різних професій;

на основі інформаційної політики організації поширювати інформацію про КСВ;

аналізувати соціальну звітність організації і готувати необхідну інформацію для її формування;

за допомогою сучасного методичного інструментарію розробляти систему моніторингу ефективності діяльності організації у сфері КСВ та оцінювати результативність програм соціальної відповідальності;

розробляти та впроваджувати процедури здійснення соціального аудиту;

аналізувати нефінансові ризики, пов’язані з діяльністю організації та розробляти заходи із їхнього запобігання або зниження