Корпоративна культура та корпоративні медіа
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування знань і навичок стосовно управління комунікаційними процесами в бізнес-середовищі для підвищення результативності роботи підприємств (організацій).
Об'єктом навчальної дисципліни є процеси управління комунікаціями в бізнес-середовищі для прийняття господарських рішень.
Предметом навчальної дисципліни є комунікаційні процеси на підприємстві (в організації).
Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає після освоєння більшості навчальних дисциплін гуманітарного та професійного циклів. Теоретико-методологічною базою вивчення цієї дисципліни є такі навчальні дисципліни, як: "Макроекономіка", "Мікроекономіка", "Економіка підприємства", "Менеджмент", "Соціологія". У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне засвоєння таких навчальних дисциплін, як: "Економічне управління підприємством", "Управління стратегічними змінами", а також виконання тренінгів, міждисциплінарних комплексних курсових робіт, магістерських дипломних робіт.
- Лектор: Ольга Григорівна Зима
- Викладач: Інна Миколаївна Геращенко