Корпоративна культура та корпоративні медіа

Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування знань і навичок стосовно управління комунікаційними процесами в бізнес-середовищі для підвищення результативності роботи підприємств (організацій). 

Об'єктом навчальної дисципліни є процеси управління комунікаціями в бізнес-середовищі для прийняття господарських рішень. 

Предметом навчальної дисципліни є комунікаційні процеси на підприємстві (в організації). 

Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає після освоєння більшості навчальних дисциплін гуманітарного та професійного циклів. Теоретико-методологічною базою вивчення цієї дисципліни є такі навчальні дисципліни, як: "Макроекономіка", "Мікроекономіка", "Економіка підприємства", "Менеджмент", "Соціологія". У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне засвоєння таких навчальних дисциплін, як: "Економічне управління підприємством", "Управління стратегічними змінами", а також виконання тренінгів, міждисциплінарних комплексних курсових робіт, магістерських дипломних робіт.