Актуальність навчальної дисципліни визначається необхідністю
застосування відповідних елементів маркетингової діяльності та
позиціонування в управлінні закладом освіти, які своєю чергою сприяють створенню і формуванню позитивного іміджу закладу освіти. При формуванні цих позицій величезне значення приділяється
впровадженню маркетингових комунікацій в практику управління закладом освіти.
Підґрунтям для ефективного опановування знаннями, вміннями,
компетентностям у сфері впровадження інноваційних маркетингових
комунікацій в освіті є опанування студентами таких дисциплін, як
«Психологія управління», «Управління освітньою діяльністю», «Правові
та фінансово-економічні аспекти управління навчальним закладом».
Основні завдання (вивчення) навчальної дисципліни: поглиблення, розширення, інтеграція знань з інноваційних маркетингових комунікацій; практичне опанування студентами різних форм інноваційних інтегрованих маркетингових комунікацій в освіті; виховання у студентів особистих якостей майбутнього керівника закладу освіти; бачення стратегічного розвитку закладу освіти; розвиток якостей особистості, що мають професійне значення для майбутнього керівника закладу освіти.
Об’єктом вивчення дисципліни є соціально-педагогічна система освіти.
Предметом вивчення дисципліни є закономірності, принципи, методи, форми та процеси інноваційних маркетингових комунікації в освіті.
- Лектор: Ольга Олексіївна Почуєва
- Викладач: Яна Грицай