Різноманітність форм та видів інновацій обумовлює широкий
спектр можливостей як для виробників, так і споживачів туристичної
сфери, дозволяє упроваджувати на практиці індивідуалізацію обслуговування,
розширення традиційного асортименту послуг, зменшує розрив між очікуваннями щодо
попиту
та пропозиції туристичної продукції. Аналіз найвідоміших міжнародних рейтингів доводить, що
розвиненість інфраструктури інформаційних технологій та здатність
національної економіки
сприймати нововведення у
інших галузях є одними із найважливіших критеріїв оцінки зовнішнього та
внутрішнього інвестиційного потенціалу
країни. Для туристичної сфери
України постає завдання визначення пріоритетних
засад стратегічного розвитку, основних напрямків цільового використання доступних ресурсів, вибору та підтримки ключових конкурентних переваг. Процес планування та прогнозування ділової активності
можна значно полегшити за допомогою сучасних новацій,
форм та методів дослідження з
використанням практичного інструментарію вирішення поточних управлінських задач та розробки варіантів
поведінки на перспективу.
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування знань і навичок стосовно обґрунтування впровадження інновацій у діяльність туристичних підприємств.
Основні завдання:
засвоєння теоретичних засад наукових досліджень у галузі інновацій на ринку туристичних послуг;
оволодіння навичками використання інформаційного забезпечення впровадження інновацій у практичну діяльність туристичних підприємств.
Об'єктом навчальної дисципліни є процес впровадження інновацій у діяльність підприємств туризму.
Предметом навчальної дисципліни є інноваційна діяльність підприємств туризму.
Основні компетентності:
Здатність планувати та управляти часом;
Здатність планувати та управляти проектами;
Розуміння організаційно-економічного механізму підвищення конкурентоспроможності галузей національної економіки, зокрема тих, що відносяться до сфери послуг;
Усвідомлення теоретичних засад та моделей функціонування надпросторових макрорегіонів, причинно-наслідкових зв'язків між явищами та подіями, що спонукаються процесами глобалізації і регіоналізації;
Використання набутих базових уявлень про сучасні інформаційні технології у процесі постановки задачі організації діяльності туристичного підприємства перед фахівцями технологічних галузей.
- Лектор: Олексій Петрович Клок