Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування знань і навичок стосовно основ рекламної та PR-діяльності в умовах сучасної української дійсності, соціокультурних і соціоекономічних аспектів реклами та PR, вивчення і оволодіння основними поняттями, змістом явищ, законами, теоріями, а також методами і прийомами рекламної та PR-діяльності, вироблення базових навичок і умінь прийняття рішень в процесі підготовки та реалізації рекламних та PR-кампаній.
Об'єктом навчальної дисципліни є рекламна та PR-діяльність в Україні та світі.
Предметом навчальної дисципліни є процеси діяльності реклами і PR на ринку послуг та товарів.
Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає після освоєння основних навчальних дисциплін гуманітарного та професійного циклів. Теоретико-методологічною базою вивчення цієї дисципліни є такі навчальні дисципліни, як: «Історія реклами та зв'язків з громадськістю», «Основи бізнесу та менеджменту», «Масова комунікація та інформація», «Основи маркетингу». У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне засвоєння таких навчальних дисциплін, як: «Брендинг», «Інтернет маркетинг», «Репутаційний менеджмент», «Корпоративна культура та корпоративні медіа», а також виконання тренінгів, міждисциплінарних комплексних курсових робіт, магістерських дипломних робіт.
- Лектор: Оксана Ігорівна Бабаєва
- Лектор: Інна Миколаївна Геращенко