Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування комплексу знань щодо історичного генезису медіа, реклами та зв'язків з громадськістю, передумовам їх розвитку та соціально-політичних, економічних, культурологічних та етико-естетичних складових феноменів медіа, реклами та PR.

Об'єктом навчальної дисципліни є історія медіа, реклами та зв'язків з громадськістю в Україні, Росії, США та країнах Західної Європи.

Предметом навчальної дисципліни є історичний аналіз головних тенденцій розвитку медійних засобів комунікації, а також рекламної та PR-діяльності.

Пререквізити: вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає, прослухавши такі навчальні дисципліни, як: “Філософія”, "Вступ до фаху", "Масова комунікація та інформація".