Мета навчальної дисципліни: формування теоретичних знань і практичних навичок щодо методичних, технологічних і змістових аспектів планування, організації і проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання їх результатів для ухвалення доцільних маркетингових, організаційних і виробничих рішень. 

Завданнями навчальної дисципліни є:

вивчення категорій, методик і алгоритмів маркетингових досліджень;

формування теоретичних знань і практичних навичок щодо відбору й використання методів і інструментів збирання, збереження та аналізу маркетингової інформації;

набуття навичок творчого пошуку резервів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства за результатами проведених маркетингових досліджень.

Об’єктом вивчення дисципліни є процес маркетингового дослідження з метою обґрунтування маркетингових, організаційних та виробничих рішень. 

Предметом навчальної дисципліни є методи і процеси дослідження умов бізнес-середовища підприємства, які забезпечують його ефективну взаємодію зі споживачами та іншими ринковими суб'єктами в сучасних умовах.