Робоча програма навчальної дисципліни «Іноземна мова 2 (за професійним спрямуванням)» для здобувачів освітнього рівня бакалавр складена відповідно до освітніх програм підготовки студентів першого рівня навчання: галузь знань 29 «Міжнародні відносини», спеціальність 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». Навчальна дисципліна «Іноземна мова 2 (за професійним спрямуванням)» є базовою дисципліною для студентів другого та третього курсів навчання усіх спеціальностей та спрямована на ознайомлення студентів з лексичними та граматичними основами іноземної мови (німецької, французької, іспанської). Дана робоча програма надає викладачам і студентам мовні еталони відповідно до рівнів, що визначені у Загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти (ЗЄР). Контент навчальної дисципліни «Іноземна мова 2 (за професійним спрямуванням)» зорієнтовано на міжпредметні зв’язки між курсом іноземної мови та профільними економічними дисциплінами, що уможливлює поглибити та закріпити знання студентів щодо економічних понять і явищ, а також удосконалити вміння застосовувати лексику за фахом у професійному спілкуванні.Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням) " є:

практична – оволодіння студентом діловою іноземною мовою
як засобом ділового спілкування на професійному рівні, аналізом економічної ситуації та економічної діяльності в світі, знайомством зі світовим досвідом і досягненнями в галузі економіки, науки та техніки для подаль­шого використання їх в своїй практичній діяльності;

розвиваюча – подальший розвиток комунікативних здібностей студента, його пам’яті, логічного мислення, вольових якостей, здібностей вирішувати певні проблеми та завдання соціальної діяльності – планування (формування місії організації, розробка бізнес-планів, прогнозування тощо); організація (забезпечення, прийняття та реалізація управлінських рішень, управління персоналом, формування колективу, керування ним тощо), мотивація (розробка ефективних систем мотивації та оплати праці, створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колек­тиві), контроль (контроль і оцінювання всіх згаданих видів діяльності), координація (узгодження використання всіх видів ресурсів, управління конфліктами), дослідження у сфері міжнародних економічних зв’язків, освітня – навчання підлеглих у галузі зовнішньоекономічної діяльності, керівництво практикою, викладання управлінських дисциплін у середніх навчальних закладах;

загальноосвітня – збагачення духовного світу особистості, роз­ширення знань про світ і країни, мову яких вивчають студенти, про міжкультурні відмінності та їх роль у зовнішньоекономічній діяльності, про іноземну мову – її історію, побудову, систему, особливості і подіб­ності до рідної мови студентів;

виховна – формування стійкого світогляду, формування політичної свідомості та культури, активності та творчої ініціативи при вирішенні сучасних проблем, соціальної відповідальності за діяльність організації, здатності до ефективної комунікаційної взаємодії, засвоєння культури спілкування, прийнятої у сучасному цивілізованому світі; виховання таких рис особистості, як доброзичливість, толерантність тощо.