Актуальність вивчення дисципліни: Входження України у світовий економічний простір вимагає від вітчизняних підприємств запроваджувати принципи та стандарти корпоративного управління. Активізація процесів їх запровадження дозволяє встановлювати чіткі, прозорі і зрозумілі правила взаємо­відносин між групами основних зацікавлених осіб та визначає їх межі повноважень та відповідальності за розвиток корпоративного під­приємства.

Вивчаючи навчальну дисципліну «Корпоративне управління» студенти засвоять основні тенденції розвитку корпоративних структур на сучасному економічному етапі, міжнародні стандарти корпоративного управління, особливості управління корпоративним підприємством в Україні, законодавчі акти, що регулюють корпоративні відносини в Україні. Крім того, вони зможуть обирати найбільш ефективні шляхи розвитку корпорації та досягати оптимального рівня задоволення інтересів та потреб суб`єктів корпоративних відносин; використовувати набуті знання у практичній діяльності.

Мета навчальної дисципліни: формування у студентів компетентностей економіко-правового характеру щодо управління, організації, регулювання відносин між зацікавленими особами в системі корпоративного управління за умови підвищення ефективності функціонування підприємства корпоративного типу як господарюючого суб’єкту в ринковій економіці.

Основні завдання:

1.     Використовувати основні законодавчі та нормативні акти, які регламентують діяльність корпоративних підприємств в Україні та за її межами;

2.     Організовувати роботу органів управління акціонерним товариством, визначати та розподіляти компетенції між різними керівними органами задля ефективної взаємодії між ними

3.      Приймати рішення щодо управління, організації, регулювання та мотивації усіх учасників корпоративних відносин.

Об'єктом навчальної є процес управління об’єднаним капіталом, спрямований на досягнення збалансованих цілей і інтересів його власників.

Предметом навчальної дисципліни є методичне, інформаційне та організаційно-методичне забезпечення корпоративного управління в ринкових умовах.

Професійні компетентності, які формуються студентів після вивчення навчальної дисципліни «Корпоративне управління»: Приймати рішення щодо управління, організації, регулювання відносин між учасниками корпоративного управління на економіко-правовому підґрунті; Обґрунтовувати вибір моделей корпоративної поведінки, культури та соціальної відповідальності.