Комплексний тренінг

Прикладні аспекти статистичного дослідження

 

Сутність тренінгу, як засобу активізації навчання у вищій школі, полягає в тому, щоб допомогти студентам сформувати й розвинути комплекс навичок, необхідних для конкретної практичної діяльності. Концепція тренінгу базується на тому, що максимально ефективне засвоєння матеріалу забезпечується лише в разі практичного здійснення учасником певних дій.

Цільовою аудиторією тренінгу є студенти 2 курсу освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр».

 Мета тренінгу – формування у студентів компетентностей фахівця, якими повинен володіти магістр в галузі бізнес-статистики і аналітики.

Завдання тренінгу:

-              узагальнення методологічних підходів щодо кількісної оцінки соціально-економічних явищ в бізнесі,

-               ознайомлення з можливостями та особливостями статистичного пакету R.

Базовими професійними компетентностями магістра є:

- здатність виявляти наявність та визначати форми прояву закономірностей у сформованих статистичних сукупностях;

- здатність розрізняти методи описової статистики та методи статистичного висновку для побудови алгоритму дослідження певної ситуації;

- здатність формувати інструментарій репрезентативних досліджень;

- здатність формувати аналітичні огляди, використовуючи загальні пакети прикладних програм.