Одним із основних елементів, що забезпечує конкурентну перевагу підприємств є логістичне обслуговування. Конкурентна перевага досягається за рахунок підтримання необхідного рівня обслуговування споживачів при одночасному зниженні витрат на його забезпечення. Тому оволодіння навиками організації логістичного обслуговування споживачів є невід’ємним елементом підготовки менеджерів-логістів.

По мірі ускладнення ринкових умов функціонування підприємств підвищується актуальність логістичного підходу до його управління. Це пояснюється цілою низкою факторів, серед яких розширення асортименту і ріст номенклатури реалізованої продукції, відповідно, великий обсяг фізичних операцій в системах постачання та розподілу, ускладнення планування виробництва, підвищення вимог до рівня обслуговування.

навчальна дисципліна «Логістичне обслуговування»  спрямована на спрямована на засвоєння студентами теоретичних знань та практичних навичок організації логістичного обслуговування споживачів.