АКТУАЛЬНІСТЬ: розвиток сфери електронного видавництва впливає на
підвищення вимог стосовно якості представлення кінцевих результатів їх
діяльності у вигляді конкретної електронної продукції (презентацій, книг,
навчальних комплексів, тощо), що створюється під потреби певної цільової
аудиторії. У якості такої продукції виступають інтерактивні презентації, мультимедійні
каталоги та портфоліо, електронні мультимедійні видання навчального та
розважального характеру та ін. Однак, технологія проектування та створення таких електронних
видань з урахуванням багатьох вимог є складним процесом, який вимагає від
спеціалістів високої кваліфікації у розрізі реалізації всіх етапів проектування
та завдань, що ставляться на кожному з них. Досягнення високих результатів
потребує розуміння вимог ринку та потреб цільової аудиторії; підходів, моделей
та базових етапів проектування електронної продукції; принципів композиції та
дизайну (для розробки інтерфейсу електронного видання та його елементів);
навичок роботи з сучасним програмним забезпеченням, володіння мовами
програмування (для реалізації інтерактивної складової та різних моделей
поведінки користувача в рамках електронного видання).
МЕТОЮ дисципліни є
надання студентам необхідних теоретичних основ, методичних рекомендацій і
практичних навичок щодо вивчення основних технологічних принципів побудови та
функціонування електронних видань; вивчення методів і технологій проектування,
виготовлення, тестування та використання електронних видань.
ОБ'ЄКТОМ
дисципліни є електронні видання.
ПРЕДМЕТОМ дисципліни є процес проектування технології розробки електронного
видання відповідно до його цільової спрямованості, а також наповнення, збору
та тестування різних типів електронних видань у вигляді цифрових фотоальбомів,
on/off-line інтерактивних презентацій та мультимедійних електронних видань
розважального та навчального характеру.
ЗАВДАННЯМ дисципліни є вивчення теоретичних основ та базових технологій
створення електронних мультимедійних видань, особливостей їх структурної
побудови; оволодіння навичками з організації процесу проектування та розробки
електронних мультимедійних видань; обґрунтування вибору найбільш доцільної
технології проектування видання та окремих його структурних елементів; оволодіння
навичками використання прикладних програмних пакетів для реалізації процесів
проектування та розробки електронних видань.ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЮ БАЗОЮ дисципліни є сучасне програмне забезпечення для створення
електронних видань у вигляді автономних публікацій.