АКТУАЛЬНІСТЬ: розвиток сфери електронного видавництва впливає на підвищення вимог стосовно якості представлення кінцевих результатів їх діяльності у вигляді конкретної електронної продукції (презентацій, книг, навчальних комплексів, тощо), що створюється під потреби певної цільової аудиторії. У якості такої продукції виступають цифрові фотоальбоми, on/off-line інтерактивні презентації, мультимедійні каталоги та портфоліо, електронні мультимедійні видання навчального та розважального характеру та ін. Однак, технологія проектування та створення таких електронних видань з урахуванням багатьох вимог є складним процесом, який вимагає від спеціалістів високої кваліфікації у розрізі реалізації всіх етапів проектування та завдань, що ставляться на кожному з них. Досягнення високих результатів потребує розуміння вимог ринку та потреб цільової аудиторії; підходів, моделей та базових етапів проектування електронної продукції; принципів композиції та дизайну (для розробки інтерфейсу електронного видання та його елементів); навичок роботи з сучасним програмним забезпеченням, володіння мовами програмування (для реалізації інтерактивної складової та різних моделей поведінки користувача в рамках електронного видання).

МЕТОЮ дисципліни є надання студентам необхідних теоретичних основ, методичних рекомендацій і практичних навичок щодо вивчення основних технологічних принципів побудови та функціонування електронних видань; вивчення методів і технологій проектування, виго­товлення, тестування та використання електронних видань.

ОБ'ЄКТОМ дисципліни є електронні видання.

ПРЕДМЕТОМ дисципліни є процес проектування техно­логії розробки електронного видання відповідно до його цільової спря­мованості, а також наповнення, збору та тестування різних типів елект­ронних видань у вигляді цифрових фотоальбомів, on/off-line інтерактив­них презентацій та мультимедійних електронних видань розважального та навчального характеру.

ЗАВДАННЯМ дисципліни є вивчення теоретичних основ та базових технологій створення електронних мультимедійних видань, особливостей їх структурної побудови; оволодіння навичками з організації процесу проектування та розробки електронних мультиме­дійних видань; обґрунтування вибору найбільш доцільної технології проектування видання та окремих його структурних елементів; оволодін­ня навичками використання прикладних програмних пакетів для реалізації процесів проектування та розробки електронних видань.

ТЕОРЕТИЧНОЮ БАЗОЮ дисципліни є попередні навчаль­ні дисципліни: "Інженерна і комп'ютерна графіка", "Інформаційні техно­логії", "Основи композиції та дизайну", "Ілюстрування", "Теорія кольору", "Комп'ютерна анімація", "Основи програмування", "Основи об'єктно-орієнтованого програмування", "Додрукарське опрацювання інформації", "Типографіка", "Тримірне моделювання", "Економіка видавництв і поліграфічних підприємств", "Мультимедійні видання".

ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЮ БАЗОЮ дисципліни є сучасне програмне забезпечення для створення електронних видань у вигляді автономних публікацій.


КОМПЕТЕНТНОСТІ, які отримують студенти:

ПФ.К1. Приймати рішення щодо технології проектування мультимедійного видання.

ПФ.К2. Здійснювати проектування електронного мультимедійного видання.

ПФ.К3. Створювати електронні мультимедійні видання.